INNOWACJE


SZWAJCARSKA JAKOŚĆ

3/2014 (6) jesień

Wygoda i oszczędność czasu czyli SPA przyjazne klientom. Nowe pokolenie konsumentów docenia wygodę, a banki i sprzedawcy robią wszystko, by zapewnić odpowiednią infrastrukturę i produkty umożliwiające efektywne płatności za pomocą kart czy smartfonów. Dziś możliwość płatności bez użycia gotówki w SPA jest standardem, a o prestiżu obiektu świadczą dodatkowe, innowacyjne usługi oferowane klientom. Wszystko po to, by formalności ograniczyć do minimum, a skupić się na tym, co w SPA najważniejsze – czyli przyjemności. Już podczas pierwszego kontaktu klienta z hotelem SPA, bezpośrednio lub przez dedykowany portal, w celu dokonania rezerwacji często wymagane jest posłużenie się kartą w celu potwierdzenia wiarygodności lub dokonania preautoryzacji. Następny kontakt hotelu z kartą ma miejsce w momencie przyjazdu gościa i jego rejestracji w hotelu. Karta przyda się także podczas płatności za usługi dodatkowe, jak np.  kolacja, pralnia etc. [»]



Zapisz się na Newsletter!

Aby dołączyć - wpisz imię i nazwisko oraz e-mail.

Newsletter

Aby się wypisać kliknij tutaj ».