WYWIAD


RAJ DLA PODNIEBIENIA

1/2017 (16) wiosna

Preferuje kuchnię polską w nowoczesnym wydaniu. Rozmawiamy z Grzegorzem Miśta – młodym i ambitnym, niezwykle uzdolnionym Szefem Kuchni restauracji Bluebell mieszczącej się w czterogwiazdkowym Hotelu Natura Residence w miejscowości Siewierz. Szukasz zupełnie nowych doznań smakowych, które przeniosą Cię w nie odkryte dotąd i zaskakujące połączenia aromatów? Zajrzyj do Restauracji Bluebell. Nie od dziś wiadomo, że nie samym chlebem żyje człowiek, w Restauracji Bluebell zatem, oprócz niepowtarzalnego, tworzonego z pasją menu, doświadcza się doznań duchowych. Uczucie narastającej euforii podczas jedzenia jest zjawiskiem bardzo powszechnym, ale maksimum rozkoszy osiąga się dopiero wtedy, gdy ma się do czynienia z prawdziwym dziełem sztuki. Wirtuozerię dań, serwowanych w restauracji, nie sposób nie wyróżnić w trzech kategoriach: smaku, wyglądu i techniki wykonania. To raje dla podniebienia wszystkich, którzy cenią sobie najwyższą jakość sezonowych i lokalnych produktów. [»]



IRLANDZKI SEN

4/2016 (15) zima

Wywiad z Małgorzatą Majcher, właścicielką marki Seaweex. Marka Seaweex to pierwsze i jedyne w Polsce naturalne kosmetyki wyprodukowane z ręcznie zbieranych irlandzkich wodorostów. Morze Irlandzkie położone między wyspami Irlandią i Wielką Brytanią, łączy się z głębinami Oceanu Atlantyckiego i w swoich najczystszych wodach kryje drogocenne skarby pełne wartościowych składników i minerałów. Wodorosty to flora mórz i oceanów, są jedynym z najcenniejszych skarbów morza. Stworzyła je sama matka natura! Ostatnio świat poszukuje właśnie takich produktów, bez sztucznych modyfikacji, konserwantów i innych parabenów. NAJWSPANIALSZE: Jak narodził się pomysł stworzenia nowej marki Seaweex? Małgorzata Majcher: Na polskim rynku jesteśmy obecni w branży kosmetycznej już od 10 lat. Odnieśliśmy bardzo duży sukces jako dystrybutorzy australijskiej firmy specjalizującej się w opalaniu natryskowym SunFX. Po wielu latach obserwacji tej branży, zrodził się pomysł poszerzenia naszej działalności i uruchomienia własnej marki. [»]



SIŁĘ TWORZY GRUPA

3/2016 (14) jesień

Nie pociągał mnie blichtr, ale zarządzanie doskonałym produktem. O poszukiwaniu życiowej drogi, światowej stolicy przemysłu kosmetycznego oraz o wizerunku Polaków we Francji z Elżbietą Wysoczańską rozmawia Kamil Broszko. Swoją działalnością Elżbieta Wysoczańska dowiodła, że eksponując polskie korzenie, można odnieść sukces na świecie, nawet w paszczy lwa, jaką dla branży kosmetycznej jest Paryż. Kamil Broszko: Jak odnalazła Pani swoje powołanie i trafiła do branży kosmetycznej? Elżbieta Wysoczańska: Szukałam swojej pasji, czegoś, co będę miała ochotę robić nawet w niedzielę. Wychowałam się w rodzinie pasjonatów (mama – artystka operowa, tata – lingwista). Widziałam zawsze moich rodziców, którzy robiliby to, co robią, nawet gdyby nikt im za to nie płacił. Dorastałam w Polsce w okresie komunizmu, zatem biznes nie był naszą codziennością. Natomiast wiedziałam, że aby zrobić coś dobrze, trzeba to lubić. [»]



SZTUKA MAKIJAŻU PERMANENTNEGO

1/2015 (8) wiosna

Makijaż permanentny – harmonia, estetyka i bezpieczeństwo. Makijaż permanentny jest oryginalną sztuką makijażu stawiającą na pierwszym miejscu podkreślenie naturalnego piękna kobiety. Pozwala wyeksponować delikatność twarzy oraz podkreślić rysy. Dzięki makijażowi permanentnemu można precyzyjnie podkreślić kształt brwi, stwarzając wrażenie ich zagęszczenia, makijaż ten pozwala również uwydatnić i nieco powiększyć kontur ust, a przede wszystkim wzmocnić ich barwę. Możliwe jest także podkreślenie oczu poprzez kreski na górnej i dolnej powiece. Dodatkowo możemy ozdobić twarz pieprzykiem. Techniki makijażu permanentnego pozwalają również na odmłodzenie twarzy, a tzw. mikropigmentacja medyczna wykorzystywana jest w rekonstrukcji np.  brodawki sutkowej, do kamuflażu blizn, a nawet rekonstrukcji zarostu u mężczyzn. Rozmowa z panią Anitą Gołębiowską – ekspertem kosmetologii z ponad 20-letnim doświadczeniem, prekursorką i mistrzynią Polski w makijażu permanentnym, właścicielką salonu Cleopatra, 2-krotnie wyróżnionego w ogólnopolskim konkursie na Super Salon. [»]



NOWE CZASY, NOWE KOSMETYKI

1/2013 (1) wiosna

Rozmowa z właścicielem firmy Aroma Trend, Piotrem Draniakiem. Otaczający nas świat zmienia się coraz szybciej. Dynamiczny rozwój kojarzy się przede wszystkim z takimi branżami, jak branża telekomunikacyjna czy informatyczna, ale dotyczy również wielu innych, na przykład kosmetycznej. najwspanialsze: Od jak dawna firma Aroma Trend działa na rynku kosmetycznym? Piotr Draniak: Swoją aktywność na polskim rynku kosmetycznym prowadzimy już od ponad dwudziestu lat. Zajmujemy się produkcją kosmetyków solaryjnych Soleo, ale jednocześnie jesteśmy dystrybutorem amerykańskich marek, takich jak: SuperTan, California Tan, Emerald Bay i Matahari. Od trzech lat jesteśmy również wyłącznym dystrybutorem, włoskiej marki kosmetyków profesjonalnych, przeznaczonych do pielęgnacji twarzy i ciała TeN Cosmetics Tecnologia e Natura. n: Jak firma Aroma Trend radzi sobie z rozwojem nowych technologii? P. D. : Z dumą mogę powiedzieć, że nadążamy. [»]



Zapisz się na Newsletter!

Aby dołączyć - wpisz imię i nazwisko oraz e-mail.

Newsletter

Aby się wypisać kliknij tutaj ».