KAMPANIA FUTURE STAR

2/2018 (21) lato | SOCIAL MEDIA

Zostań ambasadorką marki PABLO COLOR.

„Kampania FUTURE STAR to duże, internetowe wydarzenie w mediach społecznościowych oraz na łamach magazynu branżowego NAJWSPANIALSZE – Oblicze Piękna i Zdrowia (instagram, facebook, wydawnictwo), mające na celu poznanie oraz utrwalanie wizerunku PABLO COLOR, poprzez zwiększenie rozpoznawalności marki.

To zadanie dla aktywnych w mediach pań – blogerek, które wybrały markę, zapoznały się z jej produktami oraz rzetelnie oceniły jakość kosmetyków. Ich kreatywność oraz zaangażowanie w promocję marki i opinia konsumencka na bazie przetestowanych kosmetyków – przyczyniły się do zwiększenia rozpoznawalności marki, utrwalenia jej wizerunku oraz przedstawienia i rekomendacji za pomocą mediów społecznościowych, konsumentkom, które już ją znają oraz tym, które jeszcze nie miały okazji skorzystać z oferty bogatej gamy produktów. Kampania FUTURE STAR przebiega w dwóch, zwycięskich etapach. Pierwszy etap, półfinał trwający w przedziale czasowym 20.04-20.06 dobiegł końca i wyłonił z grona najbardziej kreatywnych i zaangażowanych blogerek – trzy finalistki. Drugi etap – główny finał kampanii FUTURE STAR, trwający od 20.06 do 20.09 wyłoni zwyciężczynię, która oficjalnie uzyska tytuł Ambasadorki Marki PABLO COLOR. Kampania FUTURE STAR została połączona z promocją magazynu branżowego NAJWSPANIALSZE – Oblicze Piękna i Zdrowia, w którym marka ukazała się na okładce tytułowej, który również wspiera medialnie nasze działania i przedstawia oficjalnie finalistki plebiscytu.

Rozpoczynając działania marketingowe firmy PABLO COLOR w internecie, chcemy pokazać się od strony firmy, która jest blisko swoich klientek, fanek, obserwatorek – w rzetelności i w ciepłej atmosferze, potrafiących działać na szerokim zapleczu polskiej blogosfery. Kampania FUTURE STAR to wspaniała idea, ukazująca prawdziwość naszych zamiarów, efekt obustronnej współpracy, potwierdzenie wspólnych możliwości odnoszących się do budowania wizerunku osobistego oraz marki.”

Bartłomiej Januszewski

Przedstawiamy wypowiedzi półfinalistek pierwszego etapu kampanii FUTURE STAR – Laury Dymnej, Marianny Studzińskiej i Kamili Radzajewskiej w rozmowie z Bartłomiejem Januszewskim.

Bartłomiej Januszewski: W kilku zdaniach, proszę, opowiedzcie nam o sobie.

Laura Dymna: Mam 17 lat. Mieszkam w Grudziądzu. Uczęszczam do technikum o profilu fryzjersko-kosmetycznym. Wybrałam ten kierunek, ponieważ interesuję się kosmetologią i modellingiem.

Marianna Studzińska: Pochodzę z Kwidzyna. Dwa lata temu przeprowadziłam się do Gdańska. Na co dzień zajmuję się domem, wychowuję roczną córeczkę Lidię oraz naszą buldożkę francuską – Loke. Weekendy zazwyczaj spędzam w szkole. Moim dodatkowym hobby jest udzielanie się w mediach społecznościowych, czyli Instagram, Fanpage oraz Blog, myślę też nad rozwinięciem kanału YouTube. Głównie interesuję się modą, kosmetologią i wystrojem wnętrz.

Kamila Radzajewska: Jestem 23-letnia mamą dwójki cudownych synów, właścicielką buldoga francuskiego, żoną, studentką a także tancerką w połączeniu z wieloma innymi aspektami kariery, które jeszcze realizuję. Przede wszystkim lubię kreować i realizować nowe wyzwania i przezwyciężać ograniczenia, które są w naszym intelekcie, a które udaje mi się pokonywać.

B. J.: Jakie są Wasze marzenia związane z popularnością w blogosferze?

L. D.: Dzięki swoim zainteresowaniom i pasji, mam zamiar spełniać swoje marzenia. Jednym z nich jest osiągnięcie popularności w mediach społecznościowych (Instagram, Fanpage, Blog), poprzez dotarcie do większej grupy odbiorców, pragnienie aby to, co robię wzbudzało zainteresowanie i było dobrze odbierane przez społeczność.

M. S.: Popularność w blogosferze powinna dać mi satysfakcję z tego, że moja pasja staje się moją pracą oraz moim sposobem na uzyskiwanie dochodów. Chciałabym uczestniczyć w ciekawych eventach, poznawać ludzi, którzy są najlepsi w tej sferze, a przede wszystkim spotykać się z osobami, którymi się obecnie inspiruję.

K. R.: Tak na prawdę jeszcze rok temu nie myślałam, że zwrócę uwagę kogokolwiek. Chciałabym pokazywać to wszystko jak największej liczbie ludzi, przede wszystkim motywować kobiety, matki zagubione, które jeszcze nie znalazły sposobu i planu na życie zawodowe. Chcę aby nauczyły się takiego myślenia, jakie mam obecnie ja i pragnę im to ułatwić, ponieważ zanim doszłam do takiego myślenia o życiu, zajęło mi to kilka lat. Często dostaję wiadomości od obserwatorek, które piszą, że dzięki mojemu profilowi są w stanie uwierzyć w siebie i iść dalej… Chciałam im przekazywać energię i wiarę w pewność siebie.

B. J.: Co skłoniło Was do udziału w kampanii FUTURE STAR?

L. D.: Lubię podejmować rożnego rodzaju wyzwania. Kosmetyki marki PABLO COLOR przyciągnęły moją uwagę.

M. S.: Współpracę z marką PABLO COLOR zaczęłam dwa miesiące przed przed rozpoczęciem kampanii. Oczywiście, gdy tylko otrzymałam wiadomość o kolejnym wielkim kroku, czyli o plebiscycie FUTURE STAR, nie mogłam pozostać obojętna na to wyzwanie. Pomyślałam, że również ja mogłabym dołożyć swoją cegiełkę do rozrostu znakomitej marki kosmetycznej. Było to dla mnie ogromnym wyróżnieniem. Również nagrody o jakie można zawalczyć, są interesujące i motywujące. Teraz wiem, że warto jest angażować się w takie działania i wierzyć we wspólny sukces.

K. R.: Lubię kosmetyki i lubię wykonywać make-up, dodatkowo pomyślałam, że oprócz promowania samej marki, jest też szansa dla mnie, tym bardziej że polubiłam się z kosmetykami PABLO COLOR, więc moja „reklama” jest prawdziwa i nie ma nic wspólnego z fałszywym lokowaniem produktu.

B. J.: Jaka jest najciekawsza historia, która zmieniła Wasze życie?

L. D.: Cały czas czekam na przygodę swojego życia, która je zmieni. Mam nadzieję, że będzie to coś wyjątkowego.

M. S.: Moja przygoda życia to partner, który obecnie jest przy moim boku. Odgrywa on bardzo ważną rolę w moim życiu. To dzięki niemu zaczęłam się spełniać w tym, co zawsze było moim marzeniem. Nawet śmiało mogę stwierdzić, że to on mnie nakłonił do tego, abym zaangażowała się w działania w social mediach. Ważne jest również to, że dzięki niemu stałam się kochającą mamą. Jestem spełniona w tych realiach i zadowolona z tego, kim i z kim jestem.

K. R.: Nie wiem czy to najciekawsza historia, ale moje życie zmieniło wczesne macierzyństwo, kiedy jeszcze nie miałam perspektyw. To był trudny czas, w asyście przykrej opinii na bazie plotek, bezpodstawnie oceniających sytuację ludzi. Stwierdziłam wtedy, że nie chcę powielać stereotypów o młodych matkach. Zdałam maturę, następnie stanęłam na ślubnym kobiercu i wbrew wszystkim opiniom założyłam kochającą się rodzinę. Potem zrealizowałam dwa kierunki studiów, łączyłam te wszystkie obowiązki, dodatkowo mając czas na spełnianie swoich marzeń i pasji. Wczesne macierzyństwo sprawiło, że nauczyłam się być wielozadaniowa i bardziej odpowiedzialna, nauczyłam się praktycznego i niestandardowego myślenia i tak obecnie żyję.

B. J.: Co sprawiło, że zaczęłyście interesować się blogosferą?

L. D.: Od zawsze interesowały mnie topowe blogerki, które zainspirowały mnie na tyle, że pewnego dnia postanowiłam sama spróbować i zająć się podobną działalnością. Dlatego cieszę się, że miałam możliwość poznać markę PABLO COLOR.

M. S.: Od zawsze interesowałam się tematyką mody. To główny powód powstania mojego bloga, który prowadzę już od dwóch i pół roku. Z biegiem czasu stał się on bardziej lifestylowy. Ale gdyby nie Instagram, na pewno nie byłabym w tym miejscu, w którym jestem teraz. Cały czas pracuję nad swoim rozwojem w tej dziedzinie.

K. R.: Przełomem był mój pamiętnik na Instagramie i właśnie zainteresowanie ludzi pociągnęło mnie dalej, miłe, liczne wiadomości, które otrzymywałam od obserwatorek, itp.

B. J.: W kilku zdaniach proszę opiszcie markę PABLO COLOR. Jakie są jej zalety i co najbardziej Wam się w niej podoba?

L. D.: To świetna, wyróżniająca się na rynku kosmetycznym marka, ponieważ ma w swojej ofercie pomadki i cienie o bogatej gamie kolorystycznej, co pozwala na różnorodność wizażu. Również lakiery do paznokci to tony niezwykle interesujących barw o znakomitej konsystencji i jakości. Dla mnie najważniejsza jest trwałość i jakość kosmetyków, a oferta PABLO COLOR spełnia moje oczekiwania. Takich kosmetyków długo poszukiwałam. Nigdy nie mogłam znaleźć tuszu do rzęs, który idealnie wydłuży i pogrubi moje rzęsy i nie spowoduje uczuleń. Odkąd używam antyalergicznego tuszu do rzęs PABLO COLOR, mój makijaż oczu jest doskonale podkreślony i bezpieczny dla wzroku.

Moi znajomi zabawnie oceniają efekt makijażu jako sztuczne rzęsy. Są zdziwieni, gdy wyjaśniam, że to zasługa odpowiednio wybranego tuszu od PABLO COLOR. Kolejnym produktem, który wręcz uwielbiam są błyszczyki do ust, o ślicznym zapachu oraz szerokim wachlarzu kolorów i modnym tonie barw. Różnorodna gama kolorystyczna ułatwia wybór i dopasowanie do całości makijażu i stylizacji.

M. S.: W działaniu marki PABLO COLOR podoba mi się rzetelność oraz ciepło jakie przekazuje swoim powierniczkom. Uwielbiam tę markę za świetne produkty i zaangażowanie w całą oprawę. To kwintesencja nieustającego, zauważalnego rozwoju marki i zadowolenia konsumentów. Cenię jakość i spektakularne efekty zastosowania tych kosmetyków.

K. R.: PABLO COLOR, to jakość oraz niewygórowana cena idące ze sobą w parze. Bardzo polubiłam subtelną i różnorodną kolorystykę oraz jakość cieni do powiek. Dodatkowo cieszy mnie fakt, że pomadki są wyposażone w witaminy i filtry, jest to dla mnie ważny walor ze względu na to, że uwielbiam malować usta i jednocześnie je pielęgnować. Akcentem podkreślenia urody paznokci i dłoni są wspaniałe lakiery, którymi jestem zachwycona, szczególnie serią 3D Gel Effect. Przypomina ona swoim wyglądem żel lub hybrydę, a kolorystyka jest obłędna!

B. J.: Jakie macie plany związane z dalszą karierą w blogosferze?

L. D.: Chciałabym dalej kontynuować swoją pasję i rozwijać się w tym kierunku, osiągając zadowalające wyniki, na większą skalę. Jest to rodzaj pasji, przyjemnego dla każdej kobiety testowania i prezentowania wybranej marki i można mieć z tego naprawdę dużą satysfakcję, gdy jest się rekomendatorką i ma się możliwość polecenia czegoś naprawdę wyjątkowego innym. Cieszy mnie również kwalifikacja do finału o tytuł Ambasadorki Marki PABLO COLOR. To duży sukces, który stwarza szansę na tytuł Ambasadorki Marki, a to już wielki krok w kierunku własnej kariery i zadowolenia ze współpracy z tak znakomitą Marką – skierowaną również na sukces swoich Klientek.

M. S.: Z pewnością będę korzystać z możliwości szkolenia się w tej dziedzinie, pogłębiać swoją wiedzę i cały czas dążyć do upragnionego celu.

K. R.: Chcę dalej rozwijać swoją pasję i realizować marzenia. Doskonalenie swojej osoby i rozwijanie swojej osobowości oraz działań jest dla mnie bardzo ważną kwestią. Mam nadzieję, że z czasem moje działania będą jeszcze bardziej efektywne i rozpoznawalne.



Zapisz się na Newsletter!

Aby dołączyć - wpisz imię i nazwisko oraz e-mail.

Newsletter

Aby się wypisać kliknij tutaj ».