PREMIERA
OPALONA TAK JAK TY!
1/2017 (16) wiosna
Opalanie. Podróż. Przygoda. TAN ASZ U to amerykańska marka kosmetyków do opalania, która zdecydowanie wyróżnia się na naszym rynku nie tylko za sprawą kolorowych, charakterystycznych opakowań, ale przede wszystkim dzięki świetnym kompozycjom składników pielęgnacyjnych i niesamowicie długotrwałym efektom. Tan as you! TAN ASZ U oznacza „Tan as you!”, czyli „Opalony tak jak ty!” i doskonale oddaje motto jakie przyświeca twórcom tych kosmetyków. 30-letnie doświadczenie w branży solaryjnej sprawia, że doskonale rozumieją oni potrzeby klientów. Rozwój produktów ukierunkowany jest przede wszystkim na jeszcze lepsze zaspokojenie potrzeb, spełnienie oczekiwań klientów oraz zapewnienie ich skórze nie tylko najbardziej naturalnej opalenizny, ale przede wszystkim właściwej pielęgnacji. Wszystko to sprawia, że TAN ASZ U to jedne z najbardziej pożądanych i skutecznych produktów na rynku. Technologia w służbie piękna Od kosmetyku do opalania oczekujemy przede wszystkim, aby zapewnił nam piękny, naturalny i głęboki kolor opalenizny. [»]
TELEFON DLA URODY
4/2016 (15) zima
Rozmarzony uśmiech osób, które poddają się 30-sekundowej aplikacji. Skin Up Anty Aging – innowacyjny produkt włoskiej firmy Phil Pharma składa się nierozerwalnie z dwóch części: urządzenia elektronicznego najnowszej generacji oraz roztworu aktywnych składników. Pod formą eleganckiego smartfonu kryje się urządzenie ultradźwiękowe, które atomizuje cząsteczki wody z zawartymi w niej aktywnymi składnikami do rozmiarów 10 mikrometrowych cząsteczek i wykorzystując technologię ultradźwięków przenosi do warstwy rogowej skóry aktywne składniki nawilżając ją i chroniąc jednocześnie przed wolnymi rodnikami. Dzięki małemu ciężarowi molekularnemu, składniki przekraczają barierę makijażu, kurzu itp. , czyli możemy stosować go przez cały dzień. Te aktywne składniki to prawdziwy „koktajl” antyaging: kwas hialuronowy – dzięki swoim właściwościom nadaje skórze cechy miękkości oraz elastyczności i posiada zdolność koncentracji wewnątrz tkanki łącznej, która ma tendencje do zmniejszania się z wiekiem, kwas liponowy, koenzym Q10 i Aloe Vera. [»]
W SŁUŻBIE URODY
4/2015 (11) zima
Płynne złoto Maroka – olej arganowy! Coraz więcej firm kosmetycznych posiada w swojej ofercie produkty zawierające olej arganowy. Nic w tym dziwnego. Drogocenny olej nazywany „płynnym złotem Maroka” obfituje w wiele dobroczynnych właściwości. Ma szerokie zastosowanie w kosmetologii, dietetyce oraz dermatologii. Jakie bogactwa kryje w sobie ten złoty płyn? Wyjątkowy skład oleju arganowego czyni go jednym z ciekawszych preparatów kosmetycznych. To kopalnia związków antykancerogennych, kwasów tłuszczowych, kwasów linolowych, kwasów omega i naturalnie związanych izoflawonów. Jest również niezwykle bogaty w niezbędne kwasy tłuszczowe (linolowy, oleinowy, stearynowy, palmitynowy). Obecne w oleju stygmasterol, tirukallol, a także kwasy tłuszczowe omega-6 i omega-9 zaradzą wielu skórnym problemom. Poza tym zawiera dużą dawkę witaminy E zwanej witaminą młodości. Ze względu na wysoką zawartość witaminy E oraz licznych kwasów jedno- i wielonienasyconych olej arganowy okazał się być świetnym przeciwutleniaczem. [»]
NAJLEPSZA INWESTYCJA
1/2015 (8) wiosna
Pomysł na biznes: kosmetyki w solarium. Czy solarium może działać bez kosmetyków? Teoretycznie tak, ale właściwie po co? Posiadanie szerokiej oferty dobrej jakości kosmetyków, stworzonych od podstaw i dedykowanych opalaniu w solarium nie tylko zwiększa profesjonalizm usługi odpowiadając na potrzeby klientów, ale przede wszystkim zdecydowanie zwiększa dochód salonów, nie podnosząc żadnych stałych kosztów: czynszu, energii czy wynagrodzeń. Czasem pojawia się wątpliwość: „Skoro kosmetyki przyspieszają opalanie, to klient może kupować mniej minut aby osiągnąć ten sam efekt. Zarobię mniej!” Prawda jest jednak zupełnie inna – właściciel solarium zarabia podwójnie: za usługę i kosmetyk, a to tylko pierwsza z wielu wymiernych korzyści. Kluczem do sukcesu jest profesjonalna obsługa klienta. Sprzedawca staje się ekspertem, doradcą. Jest w bardzo komfortowej pozycji: klient przychodzi do niego z konkretną potrzebą: chce być opalony. [»]
GŁĘBOKA I TRWAŁA OPALENIZNA
1/2014 (4) wiosna
Świetlówki najnowszej generacji. Sylvania poszerzyła swoje portfolio produktów o gamę PureSun – kolekcję najwyższej jakości lamp opalających. Firma oficjalnie wprowadziła lampy PureSun na targach FIBO, które odbyły się 3-6 kwietnia 2014 r. w Niemczech, gdzie odwiedzający mogli zobaczyć po raz pierwszy gamę lamp PureSun i dowiedzieć się więcej o ich doskonałych funkcjach. Sylvania poświęciła dużo uwagi bezpieczeństwu, dzięki czemu gama PureSun zawiera bardzo niską zawartość rtęci i najnowszej jakości luminofor UV. Poprzez systematyczne badania techniczne, Sylvania wyodrębniła trzy najważniejsze czynniki istotne dla wydajności lamp opalających, symulujące naturalne światło słoneczne i wykorzystała je w nowej gamie lamp opalających PureSun. Po pierwsze, należy wybrać najlepsze źródło fosforu UV, po drugie zmniejszyć zawartość rtęci do minimum i wreszcie, wykorzystać technikę zwaną ‘horizontal exhausting’, aby upewnić się, że znajdujący się w środku gaz jest czysty i wolny od zanieczyszczeń. [»]
Zapisz się na Newsletter!
Aby dołączyć - wpisz imię i nazwisko oraz e-mail.
Aby się wypisać kliknij tutaj ».