INTERNET


#WIRTUALNY WIZERUNEK

3/2017 (18) jesień

Instagram to aplikacja, która w chwili obecnej skupia około 700 mln użytkowników. W Polsce regularnie korzysta z Instagrama około 3,5 mln osób, a 60% stanowią kobiety. Jego popularność zawdzięczamy blogerom, vlogerom i celebrytom, którzy szybko wyczuli nadchodzącą rewolucję związaną z tym kanałem. Instagram jeszcze do niedawna był platformą do publikacji zdjęć. Dzisiaj, tak jak Facebook czy Twitter, gromadzi rzesze zarówno globalnych jak i lokalnych marek, dla których tworzy wciąż nowe narzędzia i możliwości do budowania wizerunku, czy też realizacji celów sprzedażowych. Wiele firm chcąc nadążyć za trendami zakłada firmowe konto na Instagramie, a następnie publikuje treści identyczne jak na Facebooku. Jest to horrendalny błąd! Chcąc tak prowadzić swój kanał, lepiej nie robić tego wcale. Instagram rządzi się swoimi prawami i przed przystąpieniem do jakichkolwiek działań trzeba najpierw poznać środowisko i potrzeby użytkowników, a dopiero później przygotować strategię, którą będziemy realizować. [»]



POZYSKIWANIE KLIENTÓW

1/2015 (8) wiosna

Najpopularniejsze błędy na stronach internetowych gabinetów. Czy wiesz, że ok. 65% Twoich klientek korzysta z internetu? Sprawdź jakie błędy popełniasz i dowiedz się co zrobić, żeby Twoja strona zaczęła wreszcie przynosić realne zyski! Słaba strona estetyczna Pracujesz w branży kosmetycznej – warto uświadomić sobie, że wygląd Twojej strony internetowej pośrednio świadczy o Twoim poczuciu estetyki. Co pomyśli klientka zainteresowana wykonaniem makijażu, jeśli po wejściu na stronę zaatakuje ją widok kilkunastu zupełnie nie pasujących do siebie kolorów? Uzna, że masz kiepski gust. Czy zdecyduje się właśnie do Ciebie przyjść na makijaż? Niekoniecznie. Strony internetowe wykonywane są często przez informatyków, którzy nie do końca czują kobiecą estetykę. Jeśli nie dopilnujesz, żeby strona była spójna i oszczędna w formie, możesz stracić potencjalną klientkę już kilka sekund po tym jak otworzy Twoją stronę. Na co zwrócić szczególną uwagę?nie przesadzaj z kolorami – 3 kolory na stronie to bezpieczne optimum – oczywiście kolory muszą do siebie pasować;punktem wyjścia w poszukiwaniu odpowiednich odcieni może być Twoje logo;kolory nagłówków, pogrubionego tekstu, banerów reklamowych powinny nawiązywać do kolorystyki strony. [»]



SKUTECZNA DROGA DO KLIENTÓW

2/2014 (5) lato

Mailing – historia czy przyszłość? Chyba każdemu właścicielowi gabinetu kosmetycznego zdarzyło się próbować promocji swoich usług przy pomocy mailingu reklamowego. Czy w obliczu nowych możliwości reklamy, nadal opłaca się promować zabiegi właśnie w ten sposób? Jak stworzyć profesjonalny mailing, który nie trafi do spamu i przede wszystkim przyciągnie do nas klientki? W zawiązku z coraz większą popularnością mediów społecznościowych i wszechobecnym spamem, spędzającym sen z powiek właściwie wszystkim posiadaczem skrzynek mailowych, tradycyjny e-mail marketing, w oczach wielu przedsiębiorców, przestał być atrakcyjnym narzędziem promocji gabinetu kosmetycznego. Czy nadal warto się nim posługiwać? Może niesłusznie wysyłamy mailing na wcześniejszą emeryturę? Sprawdź jak powinien wyglądać skuteczny mailing reklamowy, który naprawdę zwiększy ruch w twoim salonie! Skuteczny mailing, czyli jaki? Im krócej tym lepiej – mamy coraz mniej czasu i coraz więcej spraw do załatwienia. [»]



INTERNET UJARZMIONY

3/2013 (3) zima

Jak skutecznie reklamować gabinet w internecie? Czasy, w których obecność gabinetu w sieci ograniczała się wyłącznie do stworzenia prostej strony internetowej, już dawno za nami. Do naszych salonów trafiają coraz młodsze klientki, dla których internet jest naturalnym środowiskiem życia. Jak do nich dotrzeć? Co zrobić, żeby wyróżnić się na tle innych? Jak skutecznie promować gabinet w internecie? Zacznij od podstaw! Strona internetowa to dopiero początek naszej aktywności w internecie, niemniej jednak na tym narzędziu komunikacji z przyszłymi klientkami powinnyśmy skupić się w sposób szczególny. Drobne błędy popełnione już na etapie projektowania strony internetowej, praktycznie dyskwalifikują nas w skutecznej walce o przyszłego klienta. Czego więc powinniśmy unikać? Zanim zwrócisz się do kogokolwiek z prośbą stworzenia strony internetowej, zastanów się jaką ma ona pełnić funkcję. Czy chcesz przedstawić wyłącznie oferowane przez siebie usługi wraz z danymi kontaktowymi, czy może utrzymywać stałą relację z obecnymi i przyszłymi klientkami? Brak jasnej koncepcji doprowadza często do sytuacji, w której zamówiona przez ciebie strona już po 2-3 miesiącach wymaga poprawek. [»]



Zapisz się na Newsletter!

Aby dołączyć - wpisz imię i nazwisko oraz e-mail.

Newsletter

Aby się wypisać kliknij tutaj ».