SZWAJCARSKA JAKOŚĆ

3/2014 (6) jesień | INNOWACJE

Wygoda i oszczędność czasu czyli SPA przyjazne klientom.

Nowe pokolenie konsumentów docenia wygodę, a banki i sprzedawcy robią wszystko, by zapewnić odpowiednią infrastrukturę i produkty umożliwiające efektywne płatności za pomocą kart czy smartfonów.

Dziś możliwość płatności bez użycia gotówki w SPA jest standardem, a o prestiżu obiektu świadczą dodatkowe, innowacyjne usługi oferowane klientom. Wszystko po to, by formalności ograniczyć do minimum, a skupić się na tym, co w SPA najważniejsze – czyli przyjemności.

Już podczas pierwszego kontaktu klienta z hotelem SPA, bezpośrednio lub przez dedykowany portal, w celu dokonania rezerwacji często wymagane jest posłużenie się kartą w celu potwierdzenia wiarygodności lub dokonania preautoryzacji. Następny kontakt hotelu z kartą ma miejsce w momencie przyjazdu gościa i jego rejestracji w hotelu. Karta przyda się także podczas płatności za usługi dodatkowe, jak np. kolacja, pralnia etc.

Coraz większą popularnością cieszą się zintegrowane rozwiązania w zakresie płatności kartami w systemach zarządzania obiektem i sprzedaży. Umożliwiają one m. in. realizowanie płatności kartami bezpośrednio w systemie front office, wstępną autoryzację w trakcie rejestracji gościa oraz przejrzyste raportowanie. W ten sposób łatwo zoptymalizować pracę oraz procesy funkcjonujące w obiekcie, zwiększyć ich wydajność, a nawet liczbę rezerwacji. Rozwiązania takie integrują wszystkie kanały kontaktu hotelu z gościem, czyli recepcję, restaurację, bar, ponadto kanały internetowy i mobilny.

W hotelach SPA oraz day SPA, odwiedzanych przez klientów zagranicznych, szczególnie przydatną usługą jest DCC, czyli dynamiczna wymiana walut. W ramach usługi, terminal dokonuje automatycznego przeliczenia transakcji na walutę, w której została wydana karta klienta. Dzięki temu, klient już w momencie dokonywania transakcji wie, jaką kwotą zostanie obciążony przez bank. Sam proces płatności przebiega identycznie jak w przypadku tradycyjnych płatności kartą – hotel SPA lub day SPA otrzymuje kwotę w złotówkach, a klient nie martwi się o końcową sumę, jaką obciążony będzie jego rachunek po walutowych przeliczeniach.

Cel przyświecający hotelom SPA jest jeden: zaaranżować pobyt klienta tak, by mógł zregenerować siły i zrelaksowany wrócić do domu. Szkoda by było, gdyby tę sielankę zburzyły techniczne problemy z płatnościami.



Zapisz się na Newsletter!

Aby dołączyć - wpisz imię i nazwisko oraz e-mail.

Newsletter

Aby się wypisać kliknij tutaj ».