POZYSKAJ NOWYCH KLIENTÓW!
3/2017 (18) jesień | MARKETING
Skuteczne narzędzia marketingowe dla gabinetów kosmetycznych.
Jak skutecznie reklamować gabinet kosmetyczny przy minimalnym nakładzie czasu i pieniędzy? Wykorzystaj ogromną siłę, która tkwi w nowoczesnych narzędziach marketingowych! Zdobądź nowe klientki i zostaw w tyle konkurencję!
Samodzielne prowadzenie skutecznych działań reklamowych w gabinecie kosmetycznym to bardzo trudne zadanie. Szczególnie, jeśli nie zajmuje się tym osoba mająca wykształcenie lub przynajmniej solidne doświadczenie marketingowe. Jeszcze kilkanaście lat temu gabinety reklamowały się głównie poprzez ulotki i reklamy prasowe. Dynamiczny rozwój internetu spowodował, że przed managerem gabinetu kosmetycznego otwiera się ogromny wachlarz możliwości, który jest bardzo trudny do samodzielnego wykorzystania.
Osoba, która zarządza gabinetem i jednocześnie wykonuje zabiegi, nie jest w stanie poświęcić kilku godzin dziennie na edukację marketingową i poznawanie nowych narzędzi. Oprócz tego, że prowadzisz gabinet, masz przecież jeszcze życie prywatne, które już i tak mocno cierpi w związku z Twoimi codziennymi obowiązkami zawodowymi.
Sytuacja wygląda nieco korzystniej, jeśli w Twoim gabinecie jest osoba, która zajmuje się sprawami organizacyjnymi i marketingiem, jednak nawet w takim przypadku pojawia się potrzeba uproszczenia i usprawnienia pewnych rzeczy tak, aby pracować wydajniej i efektywniej. W tym miejscu z pomocą przychodzą rozmaite narzędzia marketingowe, które pozwalają:
- lepiej wykorzystać Wasz potencjał marketingowy;
- zaoszczędzić sporo czasu, który można wykorzystać znacznie efektywniej;
- uniknąć kosztownych wydatków, np. związanych ze zlecaniem wykonania prostych grafik reklamowych profesjonalnemu grafikowi;
- wykorzystać nowoczesne formy reklamy, które dadzą Wam przewagę konkurencyjną nad innymi gabinetami;
- ograniczyć konieczność uczenia się nowych rzeczy;
- skoncentrować się na tym co najważniejsze, czyli efektywnym pozyskiwaniu nowych klientek.
W odpowiedzi na rosnące potrzeby marketingowe gabinetów kosmetycznych postanowiłam stworzyć bardzo kompleksowy zestaw narzędzi, który ułatwi samodzielne prowadzenie działań marketingowych w Twoim gabinecie kosmetycznym!
Marketing gabinetu kosmetycznego – czy właściciele korzystają z narzędzi marketingowych?
Na potrzeby tego projektu przeprowadziłam badania na temat znajomości narzędzi marketingowych przez osoby pracujące w gabinetach kosmetycznych. Największe wrażenie zrobiły na mnie odpowiedzi na pytanie dotyczące tego, czy wiecie jak wiele klientek odbiera Wasze maile.
Czy wiesz, że aż 86% właścicieli i managerów gabinetów kosmetycznych nie wie, ile osób odbiera ich maile? Kolejne 11,5% wie, ale tego nie analizuje i nie wyciąga wniosków. Tylko 2,5% właścicieli gabinetów regularnie analizuje skuteczność reklam mailowych!
Wyobraź sobie jak wielką przewagę konkurencyjną uzyskasz w momencie, w którym zdobędziesz dostęp do nowoczesnych narzędzi marketingowych, które pozwolą Ci w prosty sposób monitorować i analizować takie rzeczy. Narzędzi, o których Twoja konkurencja nawet nie słyszała! To będzie początek Twojego nowego, zawodowego życia!
Czym są narzędzia wspomagające działania marketingowe?
Narzędzie marketingowe jest czymś, co wykorzystujemy w konkretnym celu. Cele mogą być różne, np.:
- pozyskanie klientek;
- prowadzenie bardziej skutecznych działań reklamowych;
- lepsze wykorzystanie czasu, który przeznaczamy na działania reklamowe;
- zautomatyzowanie prostych czynności związanych z marketingiem po to, żeby skoncentrować się na tym, co naprawdę posuwa nas do przodu;
- szybkie opanowanie nowych kanałów reklamy po to, żeby dotrzeć do nowych odbiorców;
- tworzenie bardziej atrakcyjnych treści – np. grafik czy tekstów promocyjnych;
- koordynacja pracy osób zajmujących się marketingiem gabinetu w celu osiągnięcia lepszych rezultatów.
Chodzi o to, żeby przy minimum wysiłku i inwestycji robić naprawdę skuteczne reklamy. To nie jest wiedza, którą znajdziesz w co drugiej publikacji w internecie. To wyższy stopień marketingowego wtajemniczenia – informacje, z których korzystają na co dzień pracownicy najlepszych agencji marketingowych. Wiedza podana w sposób przystępny – zrozumiały dla każdego właściciela czy pracownika gabinetu kosmetycznego. Wiedza specjalnie wyselekcjonowana i dopasowana do specyfiki branży kosmetycznej. Bez przysłowiowego lania wody – same konkrety wraz z obrazowymi przykładami dotyczącymi pracy w gabinecie kosmetycznym. Nie znajdziesz na rynku drugiej takiej publikacji. Co więcej, nie wiem czy kiedykolwiek powstanie podobny materiał.
Z mojego e-booka dowiesz się jak:
- skutecznie reklamować gabinet przy minimalnym nakładzie czasu i pieniędzy;
- pozyskać dużą liczbę nowych klientek wykorzystując nieznane wielu osobom tricki dotyczące reklamy w internecie;
- znaleźć darmowe i naprawdę bardzo proste w obsłudze programy, które wykonają za Ciebie sporą część pracy managerskiej;
- zaledwie kilkoma kliknięciami stworzyć ładną grafikę, sprawdzić ile osób otwiera Twoje maile lub kto najczęściej odwiedza Twój profil na Facebooku;
- stworzyć lub obrobić video promujące gabinet;
- wybrać program do zarządzania salonem;
- poprawić pozycjonowanie strony bez konieczności korzystania z drogich firm oferujących pozycjonowanie;
- znaleźć najbardziej trafne słowa kluczowe opisujące Twoje usługi;
- zainstalować piksel Facebooka, poznać i wykorzystać możliwości marketing automation oraz stworzyć skuteczny landing page;
- błyskawicznie reagować na negatywne opinie na temat Twojego gabinetu, które pojawiają się w internecie;
- zaoszczędzić na usługach grafika, informatyka czy agencji reklamowej;
- planować reklamę gabinetu, żeby pozyskać więcej klientek i zmniejszyć wydatki na płatną promocję;
- korzystać z narzędzi dostępnych dotychczas niemal wyłącznie dla pracowników najlepszych agencji reklamowych!
Specjalnie dla czytelników czasopisma NAJWSPANIALSZE, którzy od wielu lat czytają moje artykuły na temat marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym, przygotowałam wyjątkową, promocyjną cenę na mojego e-booka!
Anna Wydra-Nazimek
Zapisz się na Newsletter!
Aby dołączyć - wpisz imię i nazwisko oraz e-mail.
Aby się wypisać kliknij tutaj ».