ZARZĄDZANIE

  • 6-10 / 10
  • 1
  • 2


WSPANIAŁA OBSŁUGA

2/2015 (9) lato

Umiejętne zarządzanie hotelem SPA & wellness. Odpowiednie zarządzanie wypracuje wysoką jakość usług, co w efekcie finalnym podniesie prestiż danego miejsca. Zarządzanie w hotelach SPA & wellness nie może bazować tylko i wyłącznie na suchym wdrażaniu dyktatorskich procedur, bez uwzględnienia atmosfery, empatii i. po prostu człowieczeństwa. Dlatego, by goście odwiedzali i chcieli powracać do hotelu SPA & wellness, bardzo ważne jest zarządzanie przez jakość, które w hotelarstwie dodatkowo musi być poszerzone o aspekty psychologiczne, a nie tylko samą organizację pracy danego miejsca / stanowiska. Osoba zarządzająca hotelem SPA & wellness, prócz odpowiedniej organizacji pracy, zarówno całego obiektu jak i poszczególnych działów oraz określenia standardów danego miejsca, powinna zwracać stałą uwagę na integrację między oddziałami pod kątem wiedzy personelu na temat sprzedawanych usług, przeprowadzać odpowiedni kontroling oraz analizę jakości usługowej i obsługowej. [»]



DAJ SIĘ ZAUWAŻYĆ

4/2014 (7) zima

Jak znaleźć wymarzoną pracę w gabinecie? Od dłuższego czasu szukasz pracy i nic z tego nie wychodzi? Wysłałaś już kilkadziesiąt CV i nie otrzymałaś żadnego zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną? Zdradzę Ci jak znaleźć dobrą pracę w wymarzonym gabinecie! Szukanie pracy, szczególnie bezpośrednio po skończeniu szkoły czy studiów, może być naprawdę frustrujące. Poświęcasz na to sporo czasu, a efektów nie widać. Dlaczego pracodawcy nie zapraszają Cię na rozmowę, a jeśli już uda się dobrnąć do etapu osobistego spotkania, dostajesz odmowę lub propozycję, która jest poniżej Twoich oczekiwań? Spróbuj na chwilę odwrócić role. Jeśli nie wiesz jak dostać swoją wymarzoną pracę, spróbuj na chwilę wejść w skórę swojego potencjalnego pracodawcy. Wyobraź sobie, że szukasz pracownika. Co robisz? Dajesz ogłoszenie i czekasz. Na co? Aż Twoją skrzynkę mailową zaleją setki CV, których choćbyś chciała, nie jesteś w stanie przeczytać. [»]



KREUJ SWOJĄ RZECZYWISTOŚĆ

3/2014 (6) jesień

Rozwijaj się i miej czas dla siebie! Co zrobić, żeby efektywnie zdobywać nowych klientów, realizować własne pasje i jednocześnie mieć czas na codzienne obowiązki? Dowiedz się jak usprawnić swoją pracę, podejmując mądre decyzje! Prowadzenie własnego biznesu jest bardzo absorbujące i jednocześnie stresujące. Martwisz się o to, czy za kilka miesięcy nadal będziesz mieć klientów, zastanawiasz się nad wprowadzeniem nowych zabiegów, bywa że nie masz czasu na podstawowe czynności. Jak w tym wszystkim znaleźć jeszcze czas na relaks i własny rozwój? Jak podejmować mądre decyzje dotyczące rozwoju gabinetu, nie obawiając się o nieustannie rosnące koszty? Pora odstawić na chwilę na bok ukochaną kosmetykę i spojrzeć na siebie jak na właścicielkę biznesu! Małego, owszem, ale jednak biznesu. Myślisz czasami o sobie w ten sposób? Rozwijaj się! Szkolenie? A może nie masz już siły? Nowości ciekawią, ale jak na to wszystko znaleźć czas. [»]



ZWIĘKSZA ZYSKI, UŁATWIA PRACĘ

1/2014 (4) wiosna

Nowoczesna wizytówka firmy. W ostatnich latach powstało wiele systemów informatycznych, które pozwalają na sprawniejsze zarządzanie firmą. Halo24 to nowoczesny i intuicyjny w obsłudze program, który skierowany jest między innymi do podmiotów działających w branży fryzjerskiej, kosmetycznej czy Wellness & SPA. Pierwsze wrażenie to narzędzie, za pomocą którego klient ocenia, czy w salonie będzie czuł się komfortowo. Recepcja w gabinecie kojarzy się z prestiżem i ekskluzywnością jedynie wówczas, gdy nie jest zarzucona kalendarzami, ołówkami czy ulotkami. Natomiast kontakt telefoniczny sprawia dobre wrażenie, gdy wizyta jest umówiona szybko i sprawnie. Doskonała organizacja Program Halo24 to precyzyjne narzędzie, które wykorzystywane może być do celów organizacyjnych i marketingowych. Umawianie klientów to jednocześnie tworzenie bazy kontaktów, która później może być wykorzystana do rozsyłania informacji o nowościach czy promocjach. [»]



MUZYKA I TELEWIZJA W FIRMIE

3/2013 (3) zima

Jak rozliczyć? Czy przedsiębiorca musi płacić za odtwarzanie muzyki lub oglądanie telewizji w jego firmie? W wielu sytuacjach tak. Jeśli na potrzeby prowadzenia działalności w firmie znajduje się radio lub telewizor, niezbędna jest opłata abonamentu. Konieczne może okazać się także zawarcie umów licencyjnych z organizacjami dbającymi o prawa autorskie artystów. Znajomość zasad legalnego odtwarzania muzyki pozwala uniknąć nieprzyjemności w trakcie kontroli. Przedsiębiorca ma dwa tygodnie na rejestrację odbiornika Z punktu widzenia obowiązku opłaty abonamentu radiowo-telewizyjnego, nie ma znaczenia czy przedsiębiorca dzięki przebojom lat 80. umila czas sobie odpoczywając na zapleczu, swoim pracownikom wpisującym kolejne dane do arkusza kalkulacyjnego czy klientom, którzy czekają w kolejce na korytarzu. Jeżeli w miejscu pracy gra radio lub telewizor, trzeba za to zapłacić. Obowiązkowe jest zarejestrowanie każdego odbiornika w terminie 14 dni od daty zakupu i regularne opłacanie abonamentu RTV. [»]


  • 6-10 / 10
  • 1
  • 2


Zapisz się na Newsletter!

Aby dołączyć - wpisz imię i nazwisko oraz e-mail.

Newsletter

Aby się wypisać kliknij tutaj ».